;

By: hanie liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 10-Dec-2006 03:47 Email | Share | Bookmark
Trip 2 Port Dickson Negeri Sembilan

padang main R/C plane
the plane
 
pertunjukan yg baik
kyusuknya..
dah penat main
anak kakliza n the kazen
anak kak liza
anak dara dok layan adik
 
ramainya orang main air..
aliran air dari atas batu
jalan kat CyberJaya
 
view dari bilik
ramainya rakyatt...
Tiara Beach Resort
pantai PD
arini kami sekeluarga berangkat ke Port Dickson untuk berjumpa emak dan adik kakliza yg tinggal disana..
kebetulan pulak 3 orang adik asben kakliza dan emaknya pun bercuti-cutian ke sana juga..
mertua dn ipar2 kakliza sengaja menginap di Tiara Beach Resort untuk membawa anak2 mereka bermain air di situ..
kami semua pergi dengan 3 kereta tetapi kakliza sekeluarga bertolak berasingan kerana asben dan anak kakliza mahu main kapal terbang kontrol di CyberJaya..



kami sampai dirumah keluarga kakliza hampir jam 3 ptg..
selepas makan dan berehat sebentar kakliza menyusul ipar dan mertua kakliza di resort tu..
apa lagi puaslah anak2 kami bermain air..macam itekkk...
termasuklah anak dara kakliza dan adiknya yg berumur 15 thn tu..
cuma abang yg sulong jer tak join sebab dia kena selsema dan sakit kepala..
so dia tingal menemani emak kakliza dirumah adik kakliza...




Quote:

MamaFaMi ~~ kalau ramai yg p mmg hapening la...ayoyooyo..juraian air pun ingat maggi mee ker...
MUZA ~~ bahagia jugak tapi ayoyooyo..penat laaa..tak dok diam sebab dah ramai tu amcam2 kerenah...
Nabialishad ~~ sekali sekala bercuti tenangkan fikiran..mmg seronok tenguk gambar air..tenang jer..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net