;

By: hanie liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 11-Apr-2007 14:59 Email | Share | Bookmark
Mutiara atau Kristal

 


arini kita tenguk perhiasan diri pulak..
asik tenguk lauk jer..jemu pulak mata kan....

so kita jamu mata....





ahaaa...cuba teka ini sapa punyaaaaa....






CELOTEH KAK LIZA...

[
Quote:
b]1. Ini=>Su ~~[/b] yang slim tu bukan kakliza..tapi buk puteri lain la...kalau kakliza gitu..awaduh ninggg..bahagia banget.....jangan tak tahu..kakliza pun saiz mak beruang daaa...
2. zana/ros ~~ bukan koleks atau buatan sendiri..tapi tuan empunya jualan..saja melaram posing..silau mata mak beruang nak memilih...
3. Syerah&Zainul ~~ mmg syantikkk...tapi regenya punggg syantikkkkk amattt...
4. :Klicker ~~ TQ..but kakliza maleh laaa...tak sempat nak buka web lain dok layan masakan jer...
5. jie jie jie_6004@yahoo.com ~~ Syekali syekala..mata berkala-kala la kannn...
mutiara atau kristal ni kawan kkliza yg jual..dia buat/susun sendiri..so kreatif..dan rajin la kiranya....banyak jugak tempahan dia dapat..just geng2 sini jer...
6. Ida Natrah ~~ barang2 ni semua orang lain punya..kanya 2 gambar bawah tu jer kkliza punya... ..rege mutiara besar [gambar my pearl tu] tu RM170.00 dan mutiara sabah [yg ada loket tu ]kkliza dah lupa..dah lama beli...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net