Want your
own Fotopage?






 
;

By: hanie liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 14-Jun-2007 11:34 Email | Share | Bookmark
Oven

oven
inilah oven kakliza yg kakliza buat kek dan biskut selama ni..
aceli oven ada orang nak tenguk so kkaliza pun tepek jela..



baru-baru ni kkliza bakar ayam ni kat sini..
cucuk besi kat badan ayam tu dan masak dalam oven ni ala-ala kenny roger roasted chicken tu..


besi cucuk kat badan ayam tu...
masukkan kat dalam oven dan letakkan kat lubang yg disediakan dan cuma tekan butang warna oren tu jer..otomatik ayam tu akan berpusing ala-ala KR tu..tapi kena tadahklan loyang baking yg diberikan supaya minyak ayam tu menitik dalamnya..
anak-anak kkliza pun syuk mengadap ayam tu berpusing-pusing dalam oven tu...

selain dari ni kakliza ada juga 1 oven bulat kaca .redemp dari kopun Cosway..


ni selalu kakliza buat ayam golek/percik..bakar ikan..
ada juga kakliza bakar bingka atau kueh bakar...puding roti..
dia ada fan kat tudungnya dan kek masak pun cantik..
pernah juga kkliza masak kek keju dalam ni..it turn quite well....

dan juga 1 lagi oven Indesit..untuk buat biskut..boleh masuk 3 tray sekali...
cuma kkliza jarang gunakan tu sebab oven tu terletak kat umah kosong sebelah umah kakliza...[umah transit kakliza..]



Quote:
Aesthetics
• Aesthetic line : Giugiaro
• Fascia colour : black

Size
• Height (cm) : 60.0
• Width (cm) : 60.0
• Oven volume (Lt) : 56

Performance
• Oven Type : Electric fan
• Programming : Electronic start/end cooking
• Energy-saving class : A
• Oven cleaning systems : None

Functions
• Grill
• Fan grilling
• Ventilated

Equipment
• Standard guides
• 2 Grille
• 1 Oven pan
• Standard lamps

Safety
• Air flow cooling fan




CELOTEH KAK LIZA...

Quote:
1. ida isk ~~ hehehhe.. org lama sure banyak toys..
2. Jie jie ~~ sib baik dah ada yg dijual..kalau tak lagi banyak...
3. lynnhassan ~~ kakliza malas gunakan yg last tu sebab dok kat umah transit [sbeleah jer] tapi nak kena angkut barang2..cuma bulan posa jer dok buat projek baru gunakan..lagipun kkliza bukan amik tempahan cc lagi...kkliza suka buat masakan lagi dari baking ni.. mmg kakliza suka redemp barangan COSWAY..ada garenti 1 tahun dan senang nak buat pengaduan/tukaran kalau rosak atau ada masalah...
4. sitinur ~~ oven transit tu brand Indesit..tapi kakliza nyer warna hitam..gambar tu adalah gambar dari tenet..malas nak amik gambo...regenya masa kakliza beli rm1400 ..fungsi baking..grill..masak ayam..ada fan dalamnya..
5. mamazieza ~~ sekali sekala nak juga nterprem oven yg banyak ajsa pada kakliza...oven kakliza yg last tu gambar tenet..tu yg lawo ..orang kata lagi tua lagi dihargai..mesra pengguna...
6. zana/ros ~~ alahai..orang dah lama berumahtangga..sure banyak barang..dan banyak juga barangan antik...
7. Diana@mama adam mukhriz ~~ besi nak cucuk ayam tu memang ada diberikan bila beli oven MILUX tu..
8. MamaFaMi ~~ mmga kakliza tungu-tunggu sbb kalau Mama buat kueh kakliza tukang makan...
9. MaDiHa ~~ berdasarkan pengalaman kkliza dan juga adik kakliza..
kakliza [dia mmg bisnes biskut raya] dah cuba bakar ayam...ikan gunakan semua oven yg kakliza pamirkan..tapi bau ikan atau ayam tu tak der pun kat kek atau biskut tu..
selalunya lepas kakliza bakar ayam atau ikan ..buka sikit pintu oven tu..bila dah sejuk lapkan dengan kain lembab dan biarkan terbuka pintu kejap..masa nak baking tu biasanya kita panaskan oven ..so maybe masa tu bau-bauan ayam atau ikan tu pun hilang la...jangan bimbang..InsyaAllah ok...apapun kkliza x pernah bakar kek betui2 selepas bakar ayam..tunggulah beberapa jam..
10. nabialishad ~~ rahsia tu dah terbocorla yer....
11. NOOR RIKHA BT AMRAN rikha_mie@yahoo.com ~~ alahai kesiannya ..kakliza takder pulak apa masalahnya...so far mmg ok..alhamdulillah....sehinggakan anak kkliza x percaya kkliza buat ayam pusing2 tu dalam tu...depa siap tunggu dan tenguk ayam tu berpusing2..
12. ainaz_5129 ~~ saiz oven tu rasanya 42 L dan regenya hanya RM210.00..kakliza beli kat kedai letrik di Kemaman jer...
13. fifi fad ~~ mana ada laju..kaddang-kadddddangggg jerrrrrrrrrr....
14. serrina ~~ kalau kakliza pamirkan equipment yg lain..lagi teruja kot....
15. Sabrina ~~ nanti bila anak dah ramai..mmg perlukan equipment ini..sabarlaa....
16. lina@alma ~~ perkakas lebih sebab projek pun banyak..








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2014.

ns4008229.ip-198-27-68.net