;

By: hanie liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 3-Jul-2007 16:44 Email | Share | Bookmark
Fruits Cocktail Ice-Cream

 
masa kkliza shooting TV aritu ada buat dessert..
so bila balik kakliza pun buat lagi jamu anak-anak ..
tiada sukatan yg terperinci..just agak-agak jer la..
kalau ramai..buh jer banyak-banyak..tapi kena makan masa ari panas..baru syedddaaaaaaappp....




FRUITS COCKTAIL ICE-CREAM

Bahan

Ice-cream vanilla n coklat [beli jer..senang citer]
buah koktel dlam tin [tapiskan airnya]
coklat Kit-Kat

Cara
1. Scoopkan ice-cream dalam cawan.
2. Letakkan buah koktel atas ice-cream.
3. Hiaskan dengan coklat Kit-Kat.
4. Hidangkan.


CELOTEH KAK LIZA...

Quote:
1. Hajar ~~ mmg sedap..cubalah buat..puas anak2 makan..
2. mshafie ~~ boleh saja... no problemo...
3. napie anjungmemori@yahoo.com.my ~~ TQ..
4.Penyulawa ~~ nyummm..nyummm
5. Ana ~~ betui tu...sekali sekal tak per kot...
6. eliza abu bakar ~~ boleh...amik sudu dan suap jer...
7. mami ~~ kkdg tu idea datang secara tak diduga...
8. arissa raszlind@gmail.com ~~ kalau nak buh gambar gitu..cari gambar dan dapatkan urlnya..copy..then paste kat editing entry..
9. rinnchan ~~ Terimaksih atas ucapan tahniah tu..tapi dia tak berjaya ..hanya jadi wakil sekolah jer..sekali sekala lari dapur tu ok jugak la...jom kita ber"Banana Split"..sedapnyaa.. tunggu kemunculannya....
10. Sabrina ~~ betul tuuu...
11. MamaFaMi ~~ hahahha...nampak dah ..nampak MamaFami sedang telan eskerim tu....
12. alam ~~ waalaikumusalam..InsyaAllah akan kkliza tuliskan..





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net