;

By: hanie liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 4-Sep-2007 14:39 Email | Share | Bookmark
Comelnyaaaa anak diaaaa....

 
 
 
 
 
 


baru-baru ni kkliza pergi umah Ina Mat anah [memang sokmo pergi sebab dekat..tak sempat masuk gear 3 dah sampai sana... ]
kat umah dia anak kkliza seronok tenguk anak2 kucing Ina...
dan juga buat tatapan Malissa...anak dara sulong Ina yg study kat Melaka...






CELOTEH KAKLIZA...

Quote:
1. MamaFaMi ~~ Ada jer lucu MamaFaMi...
2. Sabrina ~~ memang sedih ....
3. Jie jie ~~ famili kakliza mmg cats-lover..tapi kkliza dah malas nak bela kucing...sebb aritu bela 16 thn mmg kena beri perhatian macam anak sendiri...
4. MaDiHa ~~ famili kkliza mmg sayangkan kucing...
5. boxhousestudio ~~ betui..macam satu terapi aceli tapi awas..takut allegic kalau dipeluk cium selalu sangat...
6. Syerah&Zainul ~~ nanti kakliza amik gambo JUNUS plak...
7. zas zasamah_2005 ~~ anak kucing masa kecik2 mmg comel....
8. masihjelita ~~ biasalah budak2 mmg sifat penyayang tu ada..bagus tu...
9. wilda caw582 ~~ kena banyak bersabar tu...
10. masihjelita ~~ TQ fot the petua...
11. sirloin_skipper-♥. ~~ ini bukan anak kucing kakliza...
12. sue saveme_zero ~~ anak kucing ni tak gigit atau bahayakan orang.. maybe u geli kot...






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net