;

By: hanie liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 29-May-2008 14:21 Email | Share | Bookmark
Istiadat Konvokesyen UiTM ke 68

the poster
mother & doter
Azlan & Azlina
dgn ayah, mak & abang
the happy smile


Selasa baru2 ini [27hb Mei 08] kakliza menghadiri majlis Konvokesyen anak dara tungggal kakliza..
Alhamdulillah Nurul Azlina telah menghabiskan pengajiannya dalam jurusan akaun di kolej bersekutu UiTM di KT..
sekarang dia sedang menyambung pengajian Degree Akaun di UiTM Shah Alam..
sebagai seorang ibu dan bapa kami amat bersyukur pada Allah SWT kerana anak2 dapat menyambungkan pengajian mereka sehingga peringkat yg baik....




Quote:

1. :iena ien717@yahoo.co.uk ~~ salam...terimakasih atas ucapan itu...
alhamdulillah dah berjinak ngan dapur..its a good job...jawapan akak..
1. bakar guna oven' kena perhatikan apa yg nak dimasakkan..kek atau biskut atau kueh tradisional..atau bakar ayam...bergantung pada jenis bahan...
2. jika nak gunakan api atas atau bawah pun kena tenguk jenis masakan...
2. umieaisyah ~~ TQ..TQ... mmg betui le ni ada jer aktibiti harian kkliza..cukup padat...kalahkan the first lady pulak...
3. :<< jeff >> ~~ terimakasih...semoga apa yg didoakan akan dimakbulakan oleh Allah SWT..Aminnn...
4. nabialishad ~~ salam...terimakasih...aceli takder petua..pemuda ada lerr...yg penting kita besarklan anak2 mengikut ajaran Al-Quran dan sunnah Nabi SAW...InsyaAllah berjaya...
5. nabialishad ~~ psstttt..yg lelaki muda tersengih sokmo tu adalah anak sulong akak..abang Azlina....dia pun akan konvo bulan November ini..InsyaAllah..bab nak bagi kad tu akak takkan lupa...nanti sampai masa akan kakliza jemput...
6. kak jie jie ~~ terimakasih...InsyaAllah...mmg itulah harapan semua ibubapa..
7. ida isk ~~ terimakasih...ehh..akak rasa bukan org lain kata..itu adalah ida isk yg kata...kakakkaka...
8. unnamed ~~ terimakasih...wah..sama hari laa..tapi kami p sidang petang..anyway ramai sungguh orang..mmg payah nak jumpalaa...semuanya gembira ...
9. mummy jam ~~ terimakasih...
10. nabialishad ~~ bukan U sorang jer silap...malah ada yg tak percaya depa ni adik badik..sampaikan Azlina cakap nak tunjukkan IC lagi..sbb muka depa mmg takder macam adik beradik..
11. korina lin_korina6078@yahoo.com.sg ~~ terimakasih..kkliza rasa setiap ibu sesungguhnya mmg ikhlas mendidik anak sehingga berjaya ke tahap yg tertinggi...
12. Qai Qis ~~ TQ... ooo..kiranya graduate dari tempat yg sama juga la..anak akak dah 2 org ikut jejak ayahnya juga dari situ...
13. cho zila ~~ terimakasih...bab nakberbesan tu rasanya masih awal lagi..dia pun nak sambung belajar lagi...bab masak tu..rajin mengetest masakan jer...
14. jejak juta ~~
15. nad ukgoodies@gmail.com ~~ terimakasih..bukan terharu anak dah konvo saja tapi dah rasa makin tua....
16. Mak Teh ~~ terimakasih..alamak..masa Mak Teh kelik tu kkliza ada kat Kedah laa..malam ni nak berangkat balik sana...
17. mummy sofea ~~ terimakasih...kakliza rasa u ni silap pandang gambar tu..mana ada awet muda...
18. mizkyriehusni ~~ TQ...alhamdulillah ..kakliza mmg sangat gembira bila anak2 dah berjaya...semoga mereka akan berjaya dalam impian seterusnya...
19. suenal67 ~~ terimakasih..alhamdulillah..
20. wawa ssalwa@yahoo.com ~~ mmg betui.rasanya semua ibu akan sangat gembira..sehingga tak terkata...apabila anak2 berjaya..
21. mamasya mamasya22@yahoo.com ~~ terimakasih..mmg betul..rasanya mamasya pun akan berperasaan gitu ...





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net