;

By: hanie liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 17-Oct-2008 16:30 Email | Share | Bookmark
Aidilfitri 2008 @ Anak Bukit, Kedah

anggur raya
ketupat
cornfalake madu
sup tulang
sup tulang
muffin

salam aidilfitri walaupun dah lama berlalu..
masih ada lagi kann sbb raya kan sebulan....

saperti kelazimannya...kakliza memang menyambut raya aidilfitri bersama mertua di Anak Bukit..

sebagai menantu sulong biasanya kakliza akan membantu mak mertua masak...
tapi mmg tak payah diminta kakliza sendiri akan sibuk didapur kerana bab masak ni mmg dah penyakit..
kalau tak masak..macam tak senang hidup dibuatnya..
lagipun dalam banyak2 adik beradik ipar duai tu..kkliza ada ramai ahli keluarga so rasanya kalau tak tolong masak..kesian kat orang lain...

raya kai ni kkliza diminta untuk masak rendang..dah sedia 2 kilo daging untuk dimasakkan..
manakala mertua kakliza pulak masak gulai daging dan kurma ayam..
disamping itu..setiap kali raya..sup tulang mmg jadi masakan wajib..
tapi itu tugasan pak mertua kakliza...

oleh kerana tahun ni anak kkliza ada camera dan alatan2nya baru so kkliza x banyak pegang camera..
lagipun kakliza agak bizi..so mmg kurang nak posing2..
semua kerja/pergerakan nak cepat..so mmg malas sungguh nak amik gambo..

hanya ni saja yg kkliza dapat pamirkan...


masakan wajib mak mertua


SIL kkliza tempah


anggur raya..3 kilo habis sehari saja


tambahan pada tempahan


cornflake madu..peberet anak no.4


sempat buat untuk gantikan kek


ketupat..tempah saja


masakan untuk anak2 yg makan pedas..


sup tulang wajib setiap raya dimasak oleh pak mertua


rendang daging masak oleh kakliza


kek oren


kek buah resepi chef Norzailina..gunakan minyak jer





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net