;

By: hanie liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 21-Jun-2006 13:26 Email | Share | Bookmark
Steambot Lunch Gathering

 
 
 
 
arini kakliza mengajak jiran lunch kat umah kakliza..
kaklizahidangkan steambot kerana nak menggunakan steambot pot yg kakliza baru beli dari penukaran kupon cosway..


antara menu..

steambot


nasi goreng kampung


fruit salad


rojak buah

puding mangga
air oren


Quote:

izzainur ~~ nanti kakliza tepek resepi...
MamaFaMi ~~ kalau nak jadi jiran..kecik tapak tangan..Stadium Bkt. Jalil kak liza tadahkan...
nana ~~ boleh aje datang umah..tapi kena ring-ring dulu sebab kalau mai mengejut..kakliza jamu air sejuk jer...
nabialishad ~~ steambot pot tu kakliza tukarkan dgn 1 RC + RM135.00 ...
boleh juga 38 RC + RM75.00 ..[RC = Redemption Coupon]..tapi kalau ada 105 RC..boleh dapat free..
aureanayz ~~ Alahai..siannya..jomlah buat..senang jer.. semua main rebus2..
nanti kakliza tuliskan resepinya....
atie (attyra) ~~ InsyaAllah kkliza akan tuliskan resepinya..
aMy ~~ boleh ajer berjiran jika sudi..mmg umah sebeblah ada kosong punggg...no problemmmo...
tetamu tak diundang.......... ~~ kalau nak rasa sedap lagi..boleh lah buat bila kkliza kasi resepinya..

nabialishad ~~ boleh jugak gunakan rice-cooker tu..tak perlu la nak beli steambot pot tu kalau hanya nak buat sekali sekala..
kakliza beli pun gunakan kupon COSWAY..








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net