;

By: hanie liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 14-Sep-2006 12:34 Email | Share | Bookmark
Ceramah Puasa

mee dan kueh
makanan utk muslimat
beg muslimat
bunga pada beg
ustazah yg mengajar
Pagi ni kakliza telah menggoreng mee goreng sebanyak 8 kg untuk jamuan sempena Ceramah Puasa oleh Ustazah Che Ngah di Surau Rantau..
Mee yg telah kakliza goreng dimasukkan dalam foam untuk edaran pada muslimat yang hadir pagi ni..


makanan yang akan diberi pada muslimat


"Hai manusia! Telah datang kepada kamu satu bulan yang mulia, bulan rahmat...
dimana bulan ini mewajibkan kamu berpuasa di siang hari dan sukarela bersolat pada malamnya.
Barangsiapa yang mendekati Allah dengan melakukan segala amalan sunat di bulan ini akan menerima ganjaran seperti melakukan amalan wajib di lain hari.
Ini merupakan bulan kesabaran dan kesabaran itu imbuhannya syurga.
Ini juga bulan sedekah dan bulan dimana rezeki orang beriman bertambah..."
(Diriwayatkan Ibn Khuzaymah).


Quote:

MamaFaMi ~ kak liza juga ucapkan selamat berpuasa ..semoga mama dan keluarga di rahmati Allah sepanjang menjalani ibadah dibulan puasa ni.. tak sabar nak ramai2 kami sekeluarga p solat terawih..
itot ~~ ucapan dari kakliza semoga puasa adna amalan itot juga semua saudara islam diberkati Allah SWT..
tok selampit ~~ boleh.. jomlah mai sini..selamat berpausa...
rossya ~~ selamat berpuasa dan buat amalan dibulan ramadhan ni..nanti kasilah lagi resepi yg kawkaw...best je jalan2 kat fp rossya...
muza ~~ w'salam..kakliza pun ucapkan selamat berpuasa dan menjalani ibadah dalam bulan ramadhan ni..
mommy_d&d ~~ selamat menyambut Ramadhan juga buat mommy_d&d.. boleh saja nak banyak pun..syaratnya jom mai sini..
adekmanja~~ selamat berpuasa adekmanja..rajin2 tambah amalan dibulan puasa..even amalan sunat..
nabialishad ~~ kak liza ucapkan selamat berpasa..kak liza pun rasa adik yg selalu menjenguk sini macam famili sendiri..seronok sekali...
mummy jam ~~kakliza juga ucapkan selamat berpuasa..semoga ibadat kita akan berlipat ganda...
nana ~~ kakliza juga ucapkan selamat berpuasa..alahai..jgnlah gitu.. tak hapening lah kalau kaliza tulis resepi tak der sapa nak komen... resepi biasa2 jer nanti..








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net