;

By: hanie liza

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 24-Sep-2006 21:41 Email | Share | Bookmark
Bazar Ramadhan Kertih

macam-macam air..
pelbagai kueh..emmm...sedapnyaa
deretan kueh
ayam dan ikan bakar
gerai
gerai
kueh akok
apam tepung beras warna warni
apam dewa
apam tepung beras
cara berlauk
cara manis
cek mek molek
cream puff
cucur udang
kek sarang lebah
ikan keli goreng
kueh koci
kole kacang
kueh belimbing
kueh keria keledek
kueh lipat
lompang warna warni
lopes
murtabak
nasi beriani
nekbat
popiah pedas
puding..lupa nama laaa..
puding gula hangus
sardin dagingl
roti jala
sambal ikan bilis & kacang goreng
sambal tahu & telur
sardin roll
satar ikan
tako
tepung gomak
tepung pelita
Quote:
" Wahai orang-orang yang beriman, telah wajib ke atas kamu berpuasa sebagaimana telah diwajibkan ke atas umat-umat yang sebelum kamu, semuga kamu menjadi orang yang bertakwa."
Surah Al Baqarah, ayat 183



ari pertama puasa kakliza sengaja p Bazar Ramadhan Kertih untuk mengambil gambar dan melihat suasana..



oleh kerana waktu tu tak ramai lagi orang so kakliza boleh mengambil gambar dengan ok..
takderlah asik nak jawap pertanyaan orang.."amik gambar untuk surat kabar ker..majallah ker..."
tapi yg tak sedap tu..segan jugak nak amik gambar free gitu so beli lah juga 1 jenis dari tempat tu..
harga kat sini kira ok lagi.. rasanya banyak yg 4 biji kueh untuk RM1.00
kira kalau setakat nak makan berdua tu..mmg boleh beli la.. cuma kena tahu penjual yg mana sedap kuehnya..

ada jugak yg kakliza cakap just nak amik gambar ..so depa mmg memberikan kerjasama..best gitu..
tapi yg malu tu..seorang pempuang dengan cameranya...hahahhaha..lawak jer...






Quote:

mummy jam ~~ hahahha..mmg betui..kalau p situ ngna perut kosong semua nampak sedap jer...
~Mama 2 NA~ ~~ mmg betui..apam dewa tu jenis kueh kukus..kak liza ada resepinya nanti kakliza tuliskan..
ruby_2311 anis_0512@yahoo.com.my ~~ kakliza balik seminggu....bazar tu bukan kat padang tapi kat Mc Donalds sana...
afzan ~~ mmg meriah..kira rezeki bagi orang yg berniaga laa..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net